關於我

我的相片
府相朝垣風水命理專責八字批命, 擇日改名, 家居商業風水, 戀愛婚姻, 事業財運分析。查詢電話: 2153-0389。 地址:觀塘巧明街 116 - 118號萬年工業大廈3樓B60室 網頁: http://www.fscwfungshui.wordpress.com

2011年3月28日星期一

問命者的心態(我俾十個趣)

最近有客人前來相命, 問的問題各有特色.  但大前提離不開感情...感情...同感情...

現代人, 尤以80及90後, 成長時物質豐富, 心儀的物品垂手可得, 無經過努力, 往往不懂珍惜...及不懂尊重.......[爸爸, 球鞋破了...怎麽辦?]   只消一句, 父母便將新束的鞋子逢上...[媽, 我今晚出街同朋友食飯...唔好留飯俾我啦!!!]   不知怎地, 口袋裡自然生出三百元來....比叮噹的法寶還要神奇...

以上有你兒時的寫照嗎?  若果你不是以上的例子, 恭喜你, 繼續努力, 好快便到收成的時候了.  因近來的問命者似乎都有近似的背景...有人還在讀書, 自覺無"錢"途, 感到辛苦便毅然轉科...轉攻護士因認為自己有愛心.......先生, 請你先到醫院每層病房, 看看護士好何工作再作打算...又有女仕問及"選邊個男仔好呀?"  歌都有唱過"莫道你在選擇人, 人亦能選擇你....."  不要以為世界只圍著你轉嘛...

以本人相命的經驗得知, 若然問事者年紀輕, 往往因為自小順風順水, 豐衣足食, 遇到一丁點的感情問題便要生要死, 何來的道理????不過是二十出頭, 莫道人生已過半百吧...有的人生經驗較多的, 總是想知幾時嫁得出, 老公對我好唔好, 婚後駛唔駛做?    工作上都辛苦過吧, 總想希望未來衣食無憂...但世上有幾多個小小超?  只渴望收獲, 不問付出, 這道理怎生說法?  [唔係呀師傅, 我投資好多係男友身上架, 又常做美容護理.......]  

問事者請明白一點, 相命講求的係知己缺點而作出改善, 於人生低潮時裝備自己, 在高峰到臨時盡展所長, 服務社會.  夫妻相處, 要互諒互讓....唔係就咁俾道用"原子印"蓋印的符加幾多碗水煎成半碗沖涼, 咁就萬事偕吉....咁簡單?  當你有機會工作, 談戀愛, 生兒育女, 與朋友傾談等, 請尊重對方, 珍惜眼下的....


麟光正 >

1 留言:

匿名 說...

師傅好有道理。亦都係好普遍 80 後現象。謝分享!!

發佈留言