關於我

我的相片
府相朝垣風水命理專責八字批命, 擇日改名, 家居商業風水, 戀愛婚姻, 事業財運分析。查詢電話: 2153-0389。 地址:觀塘巧明街 116 - 118號萬年工業大廈3樓B60室 網頁: http://www.fscwfungshui.wordpress.com

2011年3月7日星期一

$6000,是禍是福?

財爺向各位有3粒星的永久居性香港居派發6000大洋抗通脹.  引起各界討論.  論點各有不同.  有政黨認為也應向新移民派錢, 市民認為太少錢, 幫唔到手...有認為應大力照顧弱勢社群如長者及傷殘人士...亦有意見話政府不理性地派錢......


首先, 我要聲明我並無政治方向, 亦無歧視新移民或其他人仕之意.  我志在以今年(2011兔年)立春八字分析一下.  亦希望各方同好齊來討論...


是年八字日元為陽今金, 格入身弱. 四柱均為天地交戰, 有一種鬥爭, 不滿現況的意味, 對立的意見.  假設以一柱為一季的話, 第一至第三季都會出現因財而挑起的紛爭...身弱格局以"劫財"及"比肩"為進財之星, 以"正財"及"偏財"為破財之基因.  又以天干取象, 地支為實用.  一進財加上一破財的星, 就當6000大洋為進財, 那破財的話有機會年$6000都唔夠用仲要洗突咗.  咁是好是壞就睇閣位如何"善用".  現實睇, 政府開庫俾$6000過你又會點用?  新聞都有做訪問, 中/大學生(18歲以上)就想換iphone4, 有人就用來投資, 有人則用來買相機,供樓, 去旅行等....我諗呢6千蚊無論你好何穩健理財, 閣下一定有機會俾各方財團吸走多小...那是抗通脹的原意嗎?  只會助長消費, 而非長遠之計.


再論原局, 月日柱均為庚寅, 又係"比肩"與"偏財"之爭....因兩柱一模一樣, 是為力量增強, 但陰陽與年柱有別, 是由陰轉為陽...意味著第二季的爭鬥以第一季更激烈, 並申延到第三季...通脹強, 民生弱, 到第四季便由金錢的紛爭引申成對政權的不滿...


到此, 光正認為幫助民生渡過通難關才是重要.  減差餉, 電費, 水費, 減稅, 退稅均為可行之法.  在下並非經濟學人, 並無創新之術應對.  但6000元快將來臨, 各位還是好好計劃一下, 免得因發"橫財"而破"大財"


麟光正 >

1 留言:

匿名 說...

師父,風水命理我唔識,我只係知道,如果派$6,000,30%會去買蘋果,30%會去旅行,30%會趁何生弱勢...

好處我真係見唔到,弊端倒需要提出一下:

1. 存錢,差唔多得唯一一個辦法較可行,就係銀行!唔派落mpf戶口益fund佬,派落銀行就益banker!到時銀行又大把乜費物費可以收咯!買定本地銀行股先!

2. 政府為咗鼓勵市民儲起筆錢,連利息都包起埋!仲要比銀行嘅息口高dd添!好嘢!又多筆開支!

3. 阿豬阿狗都話要有,未出嚟做嘢嘅又有,冇三粒星又話唔公平又嘈要有,差幾日先夠18歲嘅又想有...依家水浸就倒水派錢啫,之後如果個無能政府營運不善,收支不平衡,到時唯一途徑就只有加稅!到時,冇三粒星嘅, 未夠18歲嘅, 未出嚟做嘢嘅,會唔會行出嚟豪返俾政府?

4. 懶咁偉大話為咗健康着想就瘋狂加煙稅,懶豪氣就亂派錢,不如用呢筆錢諗個辦法幫d煙民戒煙啦!食白粉嘅人都知食白粉唔好同貴啦,咪一樣係咁食!自己戒得到唔戒咩!

發佈留言