關於我

我的相片
府相朝垣風水命理專責八字批命, 擇日改名, 家居商業風水, 戀愛婚姻, 事業財運分析。查詢電話: 2153-0389。 地址:觀塘巧明街 116 - 118號萬年工業大廈3樓B60室 網頁: http://www.fscwfungshui.wordpress.com

2011年2月28日星期一

睇風水, 幾時睇先好?

可以既話當然係買或租之前睇就最好.  既可根據户主或租客本人之五行喜忌而選擇最有利位置, 及避免揾錯已退運同退氣的單位.  有時客人揾好了地方再找風水師相宅, 此舉實在有點不全面.  皆因大部份人以為睇風水/擺風水只要放個八卦, 水種植物或幾粒石頭就可以....非也!!! 首先, 風水非萬能, 如果隨便放風水物件就得的話, 咁個個都有機會發達?

有人將"風水"這古老名字冠上一個現代的說法"自然環境室內設計"...名字夠長但仍足夠以現今角度解釋風水二字.  風水均為自然環境上的一些取捨, 是以環境因素為首决條件. 試想想, 你能要自己身體去遷就一件漂亮的衣服嗎?  所以先知道自己的長處與短處(身體/性格/命運上), 再去選擇合適自己的方向, 做事便會更順利.

假若真的已確定了地方後才相宅, 仍有不少方法去解决.  但當然前者較好.

麟光正 >

0 留言:

發佈留言