關於我

我的相片
府相朝垣風水命理專責八字批命, 擇日改名, 家居商業風水, 戀愛婚姻, 事業財運分析。查詢電話: 2153-0389。 地址:觀塘巧明街 116 - 118號萬年工業大廈3樓B60室 網頁: http://www.fscwfungshui.wordpress.com

2011年6月7日星期二

擇日不如撞日??

擇日不如撞日??  此話常用於係街撞到朋友, 相請不如偶遇而去飲杯茶的常用語句。 當然還有其他情況可用, 光正唔係做緊"笑談廣東話"有興趣想知點用, 不妨去youtube揾下, 包你笑到碌地。不過此話正正反影中國人對擇日嘅重視.

擇日重賽, 擇日失戀, 擇日結婚, 擇日產子, 擇日入伙,仲有人擇日賭錢........為的就是要找出最有利自己的日子做自己要做的事, 無非都係想事情順行進行, 事事如意。 有時還要旺及後人等...有好些人, 特別是老人家連"理髮"亦要睇過通勝。 光正認為此舉有點誇張.  無論如何, 如果擇日能增強自信, 又何樂而不為呢??

不過人生大事, 擇日行之, 希望事情順利亦是人之常情。 擇日產子, 確能令子女一出世有個好開始。 至於結婚擇日於現今婚姻的另一個意義, 就是要令一對新人明白成家立室是人生大事, 不可兒嬉。 蓋今人即食戀愛文化, 一拍即合就閃電結婚, 之後又因性格不合又離婚而搞出個大頭佛, 認真麻煩。

又有奉子成婚, 擇日時又因種種因素未能選擇合適日子, 以致家宅不睦, 何必呢?

古人擇日結婚, 必先合過新人八字, 選吉日不能沖犯新人, 及雙方家長為妥。吉日若能合到新人喜用更能兒孫滿堂等等。 又有說因吉日不夠好, 引致婚禮後家長有任何閃失。光正以為, 古時科技醫療未完善, 得病後無法痊癒, 所以擇日做事以求順利, 心安理得。但現今世代, 奉子成婚者大有人在。若然吉日可能令家中人丁有沖犯, 可等後一步再行補辦手續儀式。如果妥善計劃結婚而擇日,則可避免很多沖犯之日。但現在好多人都化繁為簡, 亦未嘗不可。只要二人真心成家立室, 重視盟約而守之則可幸福美滿。假若神女有心, 襄王無夢, 上吉的日子也只是徒然。

光正想就此勸告各位, 結婚並非一紙婚書咁簡單。若果有興趣知道姻緣之事, 不妨揾我哋傾吓!!

麟光正
> >

0 留言:

發佈留言